Četvrtak 19. 12. 2024.
Beograd
160
  • Novi Sad
    170
  • Niš
    140
  • Kikinda
    160
  • Kraljevo
    150
  • Kruševac
    150
  • Leskovac
    150
  • Loznica
    140
  • Negotin
    190
  • Ruma
    170
  • Sjenica
    120
  • Vranje
    130
  • Vršac
    140
  • Zlatibor
    140
  • Zrenjanin
    170
74
Četvrtak 30.01.2014.
16:52
Beta #Commented 45 and 46 rows # #Changed code from 45-46 A
Demokratska stranka Srbije (DSS) i Srpska radikalna stranka (SRS) odbile su predlog Pokreta Dveri da formiraju zajednički predizborni politički blok, saopštio je funkcioner Dveri Boško Obradović.
Četvrtak 30.01.2014.16:57
малопре цитирах ово... http://www.dverisrpske.com/sr/za-dveri-pisu/dverjani/94-bosko-obradovic/4766-sta-sam-predlozio-vojislavu-kostunici-i-vojislavu-seselju.html Иако искрено прижељкујем да ДВЕРИ бојкотују окупаторске изборе, честитам овом храбром Чачанину на свему што је до сада урадио и што ће, не сумњам, радити и убудуће... Што више време пролази - све сам сигурнији - САМО ДВЕРИ ! И ТАЧКА !
Četvrtak 30.01.2014.16:58
Бошков поступак је одличан, пошто ће се на овај начин КОНАЧНО разбистрити истина о тзв. патриотизму прозваних... ! Ако...
Četvrtak 30.01.2014.17:07
Lično sam iznenađen da se nisu dogovorili i očekujem da se oglase i DSS I SRS . Mada je poznato da DSS ne pravi koalicije pre izbora ... po meni to nije dobro ali ko zna .
Četvrtak 30.01.2014.18:28
Ja mislim da DSS sa Kostunjavim nikad nije bila patriotska,svaka Cast Izuzecima!Ne zaboravimo da Kostunica doveo ovu Bagru na Vlast i omogucio im sve!Za Radikale neznam i nesmem se osuditi da ocenim!Mada cenim ono sto rade Dveri,ali neverujem im moje Misljenje je da upravlja neko drugi sa njima!!
Četvrtak 30.01.2014.19:50
Mile, postaje nejasno, koji je konačni Vojin cilj ? Nekako se distancira i kao opzicija, a i kao patriotski blok...! Šta čeka, gradiva mnogo, a vremena malo !!
Četvrtak 30.01.2014.17:35
Да, пошто лично мислим да пристајање на изборе које организује окупатор може бити протумачено и као колаборација... моје скромно мишљење....
Četvrtak 30.01.2014.18:14
Postoji i ta varijanta rezonovanja, slazem se. Licno smatram da je primarnije obratiti paznju na sledecu cinjenicu: mali broj Srba izaslih na izbore prevashodno ide u korist vladajucoj garnituri! Drugim recima, svaka manipulacija glasovima, koju realno od kvislinga mozemo ocekivati, postace teza ili tesko izvodiva ukoliko kriticna masa rodoljuba pokrije veci procenat listica. Vise se ne radi o pobedi. Radi se o realnoj mogucnosti uvecanja autenticne opozicije evrounijatima u novom sastavu Skupstine. Nesto u vezi s tim je i Bosko naveo u saopstenju. S pravom! Slazem se sa Dverima da ove izbore nikako ne treba bojkotovati. Bila bi to strasna politicka greska.
Četvrtak 30.01.2014.18:40
Апсолутно тачно је да мала излазност обезбеђује убедљиву победу издајника... Они имају сигурних милион гласова, како год да окренеш... Партијски војници за то и постоје... Гамади и шљама никад није мањкало у Срба... Можда ДВЕРИ и јесу у праву везано за изборе, не кажем... Зато сам и навео да је оно горе моје лично мишљење... Што се подршке тиче - после оног Глишићевог прозивања дачића, прошле године на маратону, и Бошкове прозивке "почасног" грађанина Чачка, немам више никакву дилему... !
Četvrtak 30.01.2014.19:00
Auuu, tu im je hebo kevu! Narocito pocasnom Tomislavu. Svaka im cast - otvoreno, jasno, muski! Razvalio mu je narodnu samarcinu usred banketa! Eto, jos jedan moj komentar i jos jedna kisa minusa... hehehehe Neko me iz administracije opasno mrzi... (moze da mi pljune pod prozor) veliki poz
Četvrtak 30.01.2014.19:03
Заболе те за минусе.... Па, видиш каква је хистерија настала после обичног прогласа (позива) Бошка Обрадовића ? Одличан знак да су се усрали као никад... Да л' с' разлогом ил' не - остаје да се види... Жив био !
Četvrtak 30.01.2014.19:09
Ее, што се тиче те награде града Чачка ,,,,,,, јел се неко сећа Саманте Фокс ,,,,, ха,ха
Nedelja 02.02.2014.12:53
Мени се чини да је то на маратону била грешка. Иако сам скроз против издајника, била је погрешна прилика и погрешна публика за то, Глишић и екипа су тада испали као неки гибаничари. Мислим да је то резон већине грађана.
Četvrtak 30.01.2014.21:12
posto nema od demokratskog bloka nista, a ocigledno da samo patriotski blok bi mozda nesto ucinio da se ovo propadanje zaustavi, iluzorno je da narodu kome je srbija na prvom mestu uopste i izilazi na ovim izborima. ove izbore je definitivno raspisala zapadna agentura, ja na njih necu izaci i pozivam vas sve na bojkot
Četvrtak 30.01.2014.16:57
Bratska masonerija u vrhu DSS, a uzimanje glasova i nestajanje sa politicke scene SRS?
Četvrtak 30.01.2014.17:23
Понудите им сад да уђу у "блок родољуба" ,,,,, можда су алергични на патриотизам.
Četvrtak 30.01.2014.17:31
Bilo bi efektno da Obradovic navede bar neke od razloga za navodno odbijanje formiranja patriotskog bloka. Za sada smo samo obavesteni da postoji odbijanje. To su Dveri objavile. Razlozi za odbijanje nisu navedeni. Cekamo reakciju. Ne zalecemo se na prvu loptu!
Četvrtak 30.01.2014.17:37
Разлоге и не може да наведе Бошко... ваљда је ред да то ураде прозване стране... ?
Četvrtak 30.01.2014.18:21
Pretpostavka je da je dobio neki odgovor od njih. Malo me cudi da te odgovore nije sazeo makar u jednoj recenici, da vidimo sta je njihov rezon. Osim ako su izbegli odgovor, sto bi Bosko obelodanio. Ovako, saopstenje Dveri kao da je nepotpuno, zato me zanima reakcija prozvanih strana. Mozda je Boskov razlog u tome da, za sada, ne produbljuje medjusobnu retoriku medju njima. Iz saopstenja se vidi da se nada povoljnim resenjima sa patriotama iz drugih stranaka. Mislim da i mi malo sacekamo, bez prejudiciranja i medjusobnih optuzbi i svadja. To bi bilo sasvim gubitnicki.
Četvrtak 30.01.2014.17:46
DSS je pod kontrolom francuske masonske loze velikog orijenta. Dveri su napravili jezuiti kako bi razbili SRS i omogucili djelovanje njihove DS. 1389 je takodje pod jezuitskom kontrolom. Njihov vodja dolazi iz Njemacke leglu jezuita. Jedini su cisti po meni pokret Obraz al on je zabranjen ( sto li boze). Onda je ocigledno da ne moze biti sporazuma. Za Srbiju je jedino rjesenje povratak iz gradova u prirodu i povecanje nataliteta. Moja zena je po treci put trudna.
Četvrtak 30.01.2014.18:46
ма дај... па овај је збуњенији од Фате која се буди под кравом...
Četvrtak 30.01.2014.18:45
Е ово је хит - ДВЕРИ "направљене" да би се разбила СРС ????????? АХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХА
Četvrtak 30.01.2014.18:55
Tanasko bez ljutnje. Tvoj nivo obrazovanja je dosta nizak. Procitaj jezuitsku zakletvu pa ce ti mozda mozda neke stvari biti jasnije.Iskreno se nadam. Puno pozdrava. Preporucujem ti knjigu od Alberta Rivere Jezuitske ubice.
Četvrtak 30.01.2014.19:00
ХАХАХАХ .... какав рингишпил после само једне изјаве Бошка Обрадовића.... ХАХАХАХХА Алберто Ривера, "језуити", масони, и сл. против једног малог слободарског покрета ???? ХАХАХАХАХХАХАХА
Četvrtak 30.01.2014.19:08
Ovdje uopste nije rijec o tvom pokretu vec o uspostavljanju novog svjetskog poretka sa populacijom covjecanstva od 500 000 000. ali da te ne zamaram drzi se ti svog pokreta i zabluda. Pozdrav.
Četvrtak 30.01.2014.19:25
Mislim da ti upravo rusis logiku . Kako mogu Dveri da budu okrivljene ako se oni jedini javno INTELIGENTNO I LOGICKI, NENASILNO posto je vreme takvo, POTVRDJENO ARGUMENTIMA I ISTORIJSKIM FAKTIMA bore za ono sta jeste Srbstvo. Daleko od vredjanja SRS-a, ali danas se bori za svaki glas, dakle bolje je da se udruze i budu jaci zajedno, nego da se drzimo dogmata sta je Seselj i SRS postao. Oni mora da gledaju Srbiju, a ne svoj deo u svemu. Koliko ih ima posao kojim se bave, a da ne ovise o politickoj plati?
Četvrtak 30.01.2014.19:34
Pusti bre sad to "dogmata" i kucine... ako si rodoljub, u ovom periodu pred izbore izbegavaj te izraze za bilo koga ko je protiv natovaca! Lako cemo o tome, ali kasnije. Da vidimo sada sta nam je ciniti. Kao prvo, da se ne pljujemo medjusobno bez potrebe... Svi ujedinjeno protiv narasle kvislinske bande i NATO medija u Srbiji!
Četvrtak 30.01.2014.19:55
Mislim da nisam pljunuo na nikog, dapace bez sramote ih Dveri pozivaju, oni bez sramote odbijaju. ZASTO? Neka obican lokalni poslanik prihvati blok, i neka traze skupstinu da se o tome izjasni vecina , a ne da odluci samo rukovodstvo stranke. Stranki koje su postale javno, oligarsi nerealne neutralnosti koja ne pije vodu nigde u danasnjem svetu i kult licnosti jednog coveka, koliko god da taj covek napravio dobra za ovaj narod.
Četvrtak 30.01.2014.20:14
Polako, bre, ne istrcavaj se... sacekaj malo. Ne znam za tebe, za mene je ovo prva vest i to iz jednog izvora. Cekaj da vidimo sta ce da bude od svega. Neka svi iznesu svoje razloge i svoje planove, pa cu da vagam. A to za kult licnosti, pa mi Srbi tako dozivljavamo stranke, to nam je nacionalna odlika, sta fali? Imas li neki drugi primer? poz
Četvrtak 30.01.2014.20:38
Fali mnogo, to nas je dovelo ovde gde jesmo, ne umemo da razm,isljamo glavom i nekoliko koraka unapred. Vidimo samo danas i sutra. To je lose. S druge strane narod se namerno zatupljuje, nema informacija. Koliko ih moze da koristi kompjuter ili kupuje neke nezavisnije novine. Ne postoji zbog toga kriticna masa niti realno sagledavanje stvari. Mislim da ideja ruskog fonda, fonda dijaspore ako Bog da, ruske televizije ce da otvori debatu mnogima. Licno mislim da IZBORE treba da bojkotuju svi patriote, i da cekamo kad ce cika Vlada da da mig da se pocne sa protestima na ulici. Protestima za informaciju, protestima da decu vise ne ucimo antisrpstvu sta pokusavaju kroz jeftine pare ambasadori.
Četvrtak 30.01.2014.20:45
Vozda narod treba samo u ratu i okupaciji. Vozda ogrnutim agentima za nasu stvar, agentima koji ga stite i omogucavaju izlazak. Imamo sprancu u Rusiji. Nakon smirivanja situacije i kad se izved na pravi put zemlja, a agenti dovoljno zarade od svog patriotizma i duhom i materijalno,i polako stvarati uvete normalnog funkcionisanja nezavisnog sudstva i medija vaznih za razvoj intelekta i ljudske percepcije realnosti. U duhu slobodnog pristupa zivotu,sa iskustvom strana u ratu i interesa ekonomskog oporavka, stvoriti politicare koji mogu da koriste svoj mozak da kriticki sagledavaju stvari za dobrobit celog naroda. Ne za svopj dzep, ili bar ne toliko.
Četvrtak 30.01.2014.20:48
Cika Vlada? Pa, eto vidis da si pravi Srbin, volis i ti poneku licnost. Cika Vlada daje migove dosta dugo, i Srbiji i narodu nasem. Sve mu chmichkovi izadjose od namigivanja, a mi - nista! Nema vise cekanja, moramo i sami da malo zasucemo rukave! Evo prve prilike - izbori!!!
Četvrtak 30.01.2014.17:47
Моје лично мишљење је да се овe "успаване патриоте" мало плаше ДВЕРИ. Њима је изгледа највише у интересу да ДВЕРИ не уђу у скупштину,јер би то био и почетак њиховог краја. Народ ће у сваком случају,пре или касније,препознати искрену енергију коју ови млади људи из ДВЕРИ испољавају у борби за очување Србије.
Četvrtak 30.01.2014.19:39
Pukovnice, manimo se corava posla i svadje patriota. Nije trenutak za to, da trljaju ruke srpski neprijatelji. Videcemo sta ce biti od ovog predloga, mozda bude kako valja. Ne bi Bosko sa Dverima isao sa njima zajedno da su oni kvazipatriote, budi uveren. Sada samo protiv Juda na vlasti i NATO medija u Srbiji! Svi koliko nas ima!
Četvrtak 30.01.2014.20:18
Ne daj se zbuniti, pukovnice! Nemaju oni pojma koja je moja ideologija. Evo, tebi cu reci: moja ideologija je Srbija iznad svega! A onda Toplica, srpska Sparta, tamo je moja dedovina! Ziv ti meni bio, rodoljube!
Četvrtak 30.01.2014.20:22
I jos nesto. Budi uveren da za razliku od mnogih ovde, ja veoma dobro znam ko je Dragutin Keserovic, a kcerku Milenu sam imao priliike i da vidim...
Četvrtak 30.01.2014.20:34
Onda ces imati o cemu da pricas i unucima svojim! Izmesano je svasta ovde i na raznim stranama su familije bile. Ja sam iz casne partizanske porodice, iz koje su neki zaglavili na Golom, a kasnije bravara umesto "Tito" zvali "Trto". Ali, to je, sto Vojvoda rece - srpska tragedija. Bili su to nasi stari, nikoga se necemo odricati. Danas moramo svi biti kao jedan - za Srbiju!!!
Četvrtak 30.01.2014.20:41
Moja majka je kao mala devojcica jednom iz decje radoznalosti sklonila neku tapiseriju u kuci gde je odrasla i ugledala sliku pukovnika Kesera i njenog rodjaka sa jos jednim cetnikom.u ono vreme da su to otkrili komunisti.odletele bi im svima glave.
Četvrtak 30.01.2014.20:59
Kako da ne! Mihailo Popovic, zvani pop Mika Jastreb. Covek Koste Pecanca. Teca mi je bio kod njega. Mika je ganjao Radeta Drainca... ne znam da li je istina da je likvidiran od crvene trojke pred barbatovackom crkvom zbog hapsenja Drinke Pavlovic kod koje mi je, opet, bio stric. Detinjstvo sam proveo pored veriga i grejane rakije slusajuci matore kako pricaju o gradjanskom ratu u Srbiji... Katastrofa! Ne ponovilo se! Zato, svi protiv NATO instalacije, inace ode Srbija!
Četvrtak 30.01.2014.21:12
Kod majcinog rodjaka je jedne veceri doso vojnim dzipom da ga vrbuje.ali je deda prvi izvadio skracenu dvocevku...i reko mu Pope ni makac napred prosucu ti creva.kupi se nazad sa tvojima i ne dolazi vise.ne znam ko ga je tacno ubio ali poginuo je u tom dzipu kojeg su zapalili.telo su mu kasnije iskopali komunisti iz crkvenog dvorista i bacili u reku rasinu.
Četvrtak 30.01.2014.21:31
Mozda je ta verzija tacna, ko zna! Narod je vec tada saznavao za Pecancev dogovor sa gestapovcem Karlom Krausom na Bukulji kod Arandjelovca (vec u avgustu '41.). Neki njegovi ljudi su ga potom napustili i otisli kod Cice na Ravnu goru, medju njima i Keserovic. Na vreme. Pecanac je pre rata bio jako cenjen, pa se narod poveo za njim neko vreme.. itd, nije bitno. Kako bilo da bilo, tek, nas narastaj Srba mora u ova nova antisrpska vremena da pokaze mnogo vise pameti i nacionalne svesti, inace zlo nam se pise. Zalajalo i poslednje pashche na Srbe i Srbiju, to se vise trpeti ne moze! I da citamo svi Alberta Rajsa. Mnogo je aktuelan i danas. veliki poz.
Četvrtak 30.01.2014.21:38
Nisam ni negirao da je ubijen u barbatovcu.tacno je to.video sam rupu koja je ostala gde je on iskopan.lokalni svestenik nije zeleo da mi prica o tome.Kosta Pecanac je slavni junak iz mrvog rata.nije zeleo da se bori protiv nemaca jer mu je ostalo u secanju tesko stradanje naroda u Toplickom ustanku koga su bugari u krvi ugusili...mater im fasisticku bugarsku.ali nije ni zasluzio da tako zavrsi zaklan pred svojom kucom.strasan je to bratoubilacki rat bio.
Četvrtak 30.01.2014.23:43
hahahahhaa... profesor! Bi, sigurno bi me izdriblao, on uvek ispravlja slike i imena... a ja bih mu priznao da je u pravu, sto on nikada nikom nece da prizna! Mlogo zaguljen profesor. Da, naravno - Arcibald! Ne znam sta mi bi. Desi se poneka greska nama koji ne skidamo copy odgovore sa neta, nego pisemo sve "iz glave"... i tako.
Petak 31.01.2014.22:03
Jesam, priznajem da sam zaguljen. Ali nemoj molim te da se ljutis na mene. Evo priznajem da sam pogresio. Sad tek vidim da si pravi cetnik. Jedino sto si obrijao bradu pa nisam odmah primetio. Ne zameri matorom i neuglednom Kodzi.
Četvrtak 30.01.2014.20:33
Ziveorodoljube....ocevi su bili partizani.pomagali su i ucestvovali u NOR-u...krvarili.nikada se necu ja njih odreci jer su se borili za slobodu.majcini cetnici s ocevestrane partizani.ponosan sam na njih sve.
Četvrtak 30.01.2014.21:03
Da je srece da svi mi Srbi ovako izvucemo pouke i konacno shvatimo da nam nema zivota ako se ne ujedinimo za spas svoje Otadzbine! Zveri su mnoge oko nas. Vuci zavijaju, a jagnjad bleji prevarena.
Četvrtak 30.01.2014.20:31
Pravi iskreni domaćinski i patriotski Srbi moraju više da vole otadžbinu i svoja pokoljenja,nego parazitska i komunjarska rukovodstva DSS i SRS. Jedino DVERI!!!
Četvrtak 30.01.2014.22:06
Osim poznavanja čitanja,mora se razumeti pročitano.Ovde se ne radi o nikakvoj zavadi braće,već o pozivu da se ne veruje slepo partijskim rukovodstvima,koja izuzetno lepo i udobno žive i dosad su pokazala svoju nesposobnost i zlonamernost.Radi se o pozivu da se podrže oni koji su nekompromitovani i koji se suštinski zalažu za to da Srbija preživi. Inače slabo poznaš latinski,jer ICHTUS znači RIBA i bio je tajni znak u prepoznavanju ranih hrišćana.ICHTUS je i ujedno i akronim koji ima izuzetno značanje i doslovce u prevodu znači,Isus Hristos Sin Božiji Spasitelj.
Četvrtak 30.01.2014.23:57
Ovo za ribe ti je tacno, ali u politiku se ne razumes. Mozda zato sto imas netacne podatke. Ne znam da li ti je poznato da je Vojislav Seselj jos uvek predsednik SRS. Dakle, partijski rukovodilac. Ako on "izuzetno lepo i udobno zivi", ja ti zelim takav zivot. Samim tim, posle debakla na izborima, a sumnja se da su radikali pokradeni za to malo kolko je za cenzus, citavo partijsko rukovodstvo prolazi i ljudsku i politicku krizu. Ne verujem da im je "udobno". Kako god bilo, u svakom slucaju tvoj komentar je frakcionaski za jedinstvo opozicije NATO okupatoru i njegovim lutkama. Tvoj nacin razmisljanja je recept za dugovecnost istih.
Četvrtak 30.01.2014.22:23
Ne saradnji sa okupatorima srpskog naroda. http://www.scribd.com/doc/203520703/American-occupation-of-Serbia
Četvrtak 30.01.2014.22:27
pre jedno dve godine kad su pitali Putina kojije najbolji vid odnosa izmedju natoa i rusije predsednik je rekao da je najbolji vid da odnosa uopste nema.Covek je i prenesenom znacenju rekao da je najbolje da nato fizicki uopste ne postoji a ja dodajem da se to odnosi i na ovog sa ekrana
Subota 01.02.2014.23:46
Dverjani su verovatno najveci populisti koji nemaju nista da ponude ovoj zemlji osim ispraznih prica o svetskoj zaveri "homoseksualizma" (kakva kovanica, sta li samo znaci?), gmo-a i antizapadnjastva! Naravno da prica o gmo-u nije naivna ali je oni koriste za samopromociju, bas kao i pricu o "globalnom zagejavanju" (jos jedna neverovatna kovanica najvecih populista na domacoj politickoj estradi)! Drugim recima populisti su oduvek dobro prolazili zato sto ce se uvek naci naivni, nekultivisani i usijanih glava mladi frustrirani ljudi! Ja bih njima zabranio bavljenje politikom pre svega zbog sirenja mrznje ali i zbog neverovatne kolicine gluposti i pomija politikantskih koje prosipaju !
Nedelja 02.02.2014.12:48
Нажалост, наши родољуби још увек нису скапирали да ДСС није никаква опозиција управо због врха странке, да је Коштуница УЦЕЊЕН управо да разбија патриотски блок и је човек мрсомуд који никад ништа неће урадити. Такође не верујем ни Радикалима ништа. Јако се чудно понашају. Да је Шеки у Србији, било би вероватно другачије, ко зна шта раде у странци. http://www.dragas.biz/index.php?option=com_content&view=article&id=10003:mrsomuenje&catid=144:reagovanja&Itemid=123

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)